torsdag 7 maj 2009

Sensuellt i morgon ljuset.

Slynan ligger o sover fortfarande det är ju inget ovanligt med det.
Vi har olika vanor o tider att hålla.

Men det att hon just nu ligger med bröstena synliga i morgonljuset.
Skulle gå ut i köket o hämta kaffe men blev stående en stund och bara tittade.
Hon har enormt vackra bröst med vackra sensuella o styva bröstvårtor.
Dom är helt underbara att hålla i när man sover och att slicka på, nafsa i mm när man har sex.
Tänk vad ni kvinnor har mycket vackra saker till skillnad från oss män.
Vi har en kuk den är ganska så grotesk mot eran fint formade fitta.
Våra bröst är platta o era runda o mjuka o vackra.
Mr M´s bröst håller väl kanske en a-kupa för tillfället men det beror på jobbet o att det blir muskler där.

Är det något jag dyrkar så är det kvinno former.
Det är så grymt vackert att se på.
Jag har en riktigt god lust att gå in till Slynan o pussa henne på bröstet.
Det brukar jag iofs göra på morgonen men oftast blir det på stjärten.
Det har hänt att det blir på venusberget om jag har chansen men även bröstena.
Det är det sista jag brukar göra innan jag åker till jobbet.
Fast idag får det bli en puss i förtid bara för att det är en så vacker chans.

Klart, så ljuvligt.

Igår fick jag min orgasm som jag ville.
Det blev en sån där ordentlig som gjorde att man bara ville vråla rakt ut.

Inga kommentarer: