måndag 4 maj 2009

Pisk blev det

Det där med en stund av kvälls mys är underbart.
Själv tog jag fram bojjorna och satte fast Slynan.
Plockade fram en av piskorna och kunde inte låta bli att piska lite.
Tyckte hon kunde behöva lite på bröstena och insidan av låret.
Just när jag piska ovan på venusberget brukar hon vilja vrida sig undan lite.
Kom inte åt baken i den ställningen hon låg så jag fick se till att vrida runt henne.
Med lätt särade skinkor eftersom hon hamnade som ett X så fick hon lite sköna rapp över skinkorna. Vid det här laget hade jag ett rejält stånd som längtade efter hennes sköna fitta.

Kunde inte vänta länge med att trycka in kuken i en väl smord fitta.
Passa de på att olja in hennes bak under tiden så hon inte får märken efter rappandet.
Det ska inte bli bestående märken då har det varit för hårt.
Lite ränder o rödhet är en sak men det ger sig inom några timmar.
När jag ändå oljade så oljade jag in hennes stjärt också.

Tog fram ett ägg som jag började massera hennes bakre hål med.
Efter lite små tryckande så välkommnade hennes inre ägget och det spred sig riktigt fina vibrationer mot mitt ollon.
Att det är så skönt med vibrationer i hennes andra hål samtidigt som man knullar fittan.
Det blev ett rejält tag i hennes hår så huvudet drogs bakåt när det började närma sig att komma.
Det blev en ordentligt skön orgasm djupt inne i henne.
Låg kvar en stund över henne med kuken i henne o bara kände vibrationerna som spred sig.

Ur med ägget och lossa på hennes bojjor för att vända på henne för att slicka henne till en skön orgasm.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Det är så bra..så som du är mot Slynan.
Många killar skulle bara strunta i att tillfredsställa tjejen efter att de själva kommit.
Sorgligt men sant.