lördag 9 maj 2009

Onani!

Mr: M ligger i sängen och snusar gott. Man kan nästan tro att han är totalt slutkörd efter gårdagens äventyr i sovrummet " han får berätta sen men underbart va det".

Jag låg länge i sängen och beundrade honom och tänkte på hur glad jag är som har denna man i mitt liv. När jag sen började tänka på igår så kom jag på mig med att ligga och vagga med höfterna. Stack ner handen och kände att jag fortfarande hade olja kvar sen igår på min renrakade fitta. Kunde inte låta bli, smekte mig själv till en tyst orgasm samtidigt som jag höll ögonen på honom.

Jag kan aldrig nöja mig med en och kände att jag aldrig skulle kunna vara diskret en andra gång. Klev ur sängen, gick och lade mig på soffan i stället. Hällde lite mer olja över venusberget så det fick rinna ner och hann bara lägga fingrarna på klittan innan jag kom igen. Fick bita mig i läppen för att inte stöna för högt.

Nu undrar jag om jag ska gå in och väcka honom lite försiktigt för jag måste ha mer..... NU!

1 kommentar:

Mr M o Selene sa...

Du är tame fan hemsk du.
Klart du skulle ha väckt mig.