lördag 9 maj 2009

Vilken kväll

Det var filmtajm igår kväll.
Slynan o Mr M låg o kollade på någon gamal film.
Rätt som det är så tar Slynan av sig täcket o börjar smeka sin fitta.
Hon sa åt Mr M att kolla på.
Pussade henne på en stenhård bröstvårta och slickade lite.
-Stoppa in fingrar i mig, sa hon.
Så Mr M började hjälpa till medans hon smekte sig själv.
Hon var inte nöjd med fingrar innan hela handen var inne.
Bytte ganska snart ut handen mot kuken.

Men drog ur kuken efter en stund för att stoppa in en hand igen.
Snart åkte kuken in igen och det blev ett skönt knull av den hårdare typen.
Slynan tog ett rejält tag om strupen på Mr M och krävde hårt knull.
När Mr M började närma sig orgasm vrålar Slynan rakt ut att hon är på väg att komma.
Så vi kommer samtidigt men Slynan skriker rakt ut o det har inte hänt förut.

Hon sliter tag i Mr M´s hand o för ner den till fittan där det är blött som om någon hällt ut en massa kladd. Det visade sig att Slynan fått en fontänorgasm av knullet.
Det var den grymmaste orgasmen jag sett o hört Slynan ha.
Hon verkligen skrek rakt ut i orgasmen.

Efteråt var vi helt imponerade båda två.
Så nu har hon fått två fontäner.
Den första fick hon ju för någon vecka sedan när hon onanerade men nu kom det en med knull.

Hon kan minsann min Slyna.

3 kommentarer:

skamvrån sa...

Har följt eran blogg länge, gillar verkligen det jag läser :)

Har nu lagt in er blogg på min sida med, titta gärna förbi.

starsprinkle sa...

åhh shit så underbart!
Nu blev man ju riktigt avundsjuk ;)

Christine sa...

Härligt! Är sjukt avis och glad för er skull! :)