tisdag 5 januari 2010

Ang Dom/ug o bi-sexualitet

Mr M ger sig nu ut i en moralpredikan.
Riktigt djupt vatten kanske enligt andra.
Sunt förnuft anser jag.

Mr M har vissa problem med folk som är väldigt unga som anser sig vara ug eller Dominanta. Jag anser att under 25 så vet man inte vad det handlar om.
Det krävs viss distans till att ha sex o att faktiskt ge varandra njutning genom smärta o dominans. När man är under 25 kanske man ska försöka hitta sig själv och sin sexuella identitet.

Mr M o Slynan sitter ju ofta på ett community och jag förvånas över hur många enl mig underåriga som är med där. Frågan är ju hur många som egentligen är ug eller Dom. Jag tror dom är disco-fetishster. Det är coolt att gå i lack o latex för att komma in på en klubb tex.

Har ju dessutom svårt för dessa äldre män som överfaller stackars småflickor o kallar dom för Slynor mm. Dessutom kräver dom att få bli kallade för Master osv. Detta efter att dom skickat ett mail till tjejerna. Frågan är ju dessutom hur många av dessa unga tjejer som låter sig luras av dessa pervon. Dom är pervon o inget annat.

Jag må kasta sten i ett väldigt stort glashus men jag står fast vid det.
Man ska hitta sin sexuella identitet innan man över huvudtaget ger sig in i bdsm världen. Samma sak gäller att alla yngre flickor är bi-sexuella varför det då?
Är det för att det anses hippt att vara det för alla är garanterat inte det. Vart går gränsen för att vara bi. Hångel eller att ha sex 3 gånger med en tjej. Är bara lite nyfiken på hur det kommer sig.

Nä småtjejer o småkillar väx upp ordentligt innan ni leker med någon med den risken att det förstör någons liv.

Tack för mig en betydligt äldre o mer erfaren sexälskare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är helt enig i att man bör ta sig tid innan man börjar praktisera hårdare former av "bdsm" sex, men jag vill inte nödvändigtvis "sätta ålders gräns" på debuten. Det som enligt min mening är väsentligare är tillit,kunskap,uppmärksamhet osv.Vad gäller sexuell läggning är jag säker på att den är mer eller mindre genetiskt förbestämd,personligen var jag klar över min redan i puberteten( utan att veta vad det var dock). Andra tider då, ingen internet och ingen talade om bdsm.Fördelar som dagens "debutanter" borde använda mer för att lära sig om sig själva och ev. partners. Det finns otroligt mycket kunskap att hämta(med en nypa salt) och många erfarna som gärna delar med sig av sitt kunnande. Sedan måste man lik förbannat finna sig själv.NICK.

Lady Sheila sa...

Det många debutanter (me included) kämpar med i början är detta informationssuktande. Det finns otroligt få människor som vill dela med sig av information och erfarenheter. Förutom de äldre män du nämner som bara vill ha någon "under sig", visst man vinner en erfarenhet, men hur ofta är den bra? Att läsa artiklar och annat kan hjälpa otroligt, men en mänsklig kontakt är så mycket viktigare. Jag svarar gärna på frågor och peppar de som undrar över mitt utövande, till skillnad från de jag ville veta något av när jag var "nybörjare". När kåtsafterna bara rann och jag inte riktigt förstod varför. Då fick jag ta "ug-vägen" och nu senare komma på att jag faktiskt är dom. Det är vad jag egentligen går igång på och jag skulle gärna vilja ha en annan dom (helst domina) att utbyta tankar med, men finns de? Nepp. Så otroligt synd då bdsm-människor borde anses som ett ganska "öppensinnat" folk. Refererar bland annat till människor på den sidan du nämner. De håller på sina "hemligheter" som om de vore guld. Så synd då fler kunde få mer kött på benen inför sin debut om de varit mer öppna. Som ni exempelvis. Tur vi har er! :) Keep up the good work!

Anonym sa...

blev så lycklig då jag hittade er därinne! jag har följt er blogg länge här just för att det ger en inblick innan man själv vågat testa. Men jag är ju inte så ung och jag hade landat ordentligt i mina tankar innan jag ens blev medlem där men förstår hur du menar. Hur kan en 18-åring som knappt varit med någon alls veta att hon är ug? Vet hon ens vad vanilj är? Allt måste få ta tid.

Ni skriver helt underbart!

Kram kattan