tisdag 5 januari 2010

Ang kommentar

Fick denna kommentar om det förra inlägget.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Ang Dom/ug o bi-sexualitet":

Jag är helt enig i att man bör ta sig tid innan man börjar praktisera hårdare former av "bdsm" sex, men jag vill inte nödvändigtvis "sätta ålders gräns" på debuten. Det som enligt min mening är väsentligare är tillit,kunskap,uppmärksamhet osv.Vad gäller sexuell läggning är jag säker på att den är mer eller mindre genetiskt förbestämd,personligen var jag klar över min redan i puberteten( utan att veta vad det var dock). Andra tider då, ingen internet och ingen talade om bdsm.Fördelar som dagens "debutanter" borde använda mer för att lära sig om sig själva och ev. partners. Det finns otroligt mycket kunskap att hämta(med en nypa salt) och många erfarna som gärna delar med sig av sitt kunnande.
Sedan måste man lik förbannat finna sig själv.NICK.

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den 5 januari 2010 20.23

Du är helt inne på min tes.
Jag vill inte heller sätta en åldersgräns men blir irriterad på trenden som går inom den sexuella branschen. Att använda internet är helt klart något positivt om man använder huvudet o tar bort en del.
Att sexuell läggning är genetiskt håller jag med om men det går en viss trend bland många tjejer att vara bi.
Men vi har väldigt lika inställning på det hela.

Vad det gäller ålder o erfarenhet finns det ju dom som faktiskt är väldigt mogna o trygga i sin utveckling. Det ska man inte förringa.

Ps Nick du är inte anonym om du skriver under med Nick. Ds

Inga kommentarer: