tisdag 5 januari 2010

Njutning o avkoppling

Mr M har äntligen slutat jobba för idag.
Det är inte med någon större lust jag just nu går upp på morgonen.
Njuter hellre i sängen.
I går kväll väckte Slynan mig med ett rejält tag om min pung.
Kan säga att jag raskt ställde mig upp på alla fyra o putade med baken.
Var så förbannat sugen på att få lite hårdare behandling.
Mycket riktigt började hon nypa o dra o smiska.
Så skönt att bara få ta emot.

Hörde henne tassa iväg och hon kom tillbaka med en piska.
Klatsch o en känsla av välbehag infann sig.
Det fick mig att koppla av o få ro i kroppen.
Att bara ge sig hän till Slynan.
Mr M är Dominant men kan säga att när jag behöver koppla av fungerar en riktigt omild behandling av Slynan bäst.
Slynan börjar lära sig att Dominera Mr M.
Mr M ger henne dock uppslag mest hela tiden på hur han vill bli behandlad.
Men eftersom jag känner Slynan vet jag att rätt som det är när jag inte anar det kommer det att ske.

Samma sak är det med Slynan hon kommer att få det varmt o ömt om baken både ut o invändigt snart. Mr M väntar bara på rätt tillfälle.

Inga kommentarer: