torsdag 7 januari 2010

Trötthet

Man kan ju inte påstå att det blev direkt lättare att gå upp när det kom en helgdag mitt i veckan. Det förstör ju hela rytmen. Känner mig som ett lik idag. Som tur är så är det ju en lite kortare vecka nu bara för det.

Var trött som en grävling igår. En sån där som tom lägger sig o sover i vägkanten för att dom är så trötta. Hade ingen ork alls till något igår.
Därför kändes det väldigt skönt när Slynan kom o la sig tidigt så man fick lite närhet innan man somnade. Hon är ju gärna ett nattdjur annars. Hon brukar säga att jag kommer snart när Mr M går o sover. Sen brukar hon ramla in i sängen runt halv två ungefär. Inte varje natt men ofta. Annars kommer hon tidigare men då kan hon väcka Mr M för att prata eller knulla.

Jag har sagt till henne att om det är för att knulla får hon väcka mig men inte annars. Då vill jag sova. Går upp lite för tidigt för att orka väckas för att prata.

Annars är väl dagen planer att försöka få njuta av Slynan ikväll.
Hon kan behöva lite kuk i olika hål.
Mr M anser att hon inte ska ha några trosor på sig när han kommer hem idag. Hon ska vara naturell under sina mjukisbyxor för kjol får hon dispens ifrån pga kylan. Men troslös och göra som Mr M säger.

Vill ha lite synd här hemma idag.

Inga kommentarer: