fredag 8 januari 2010

Irriterad Mr M

Mr M har suttit en stund på ett community.
Ni som vet mer om oss vet ju vart.
Blir ärligt talat lite full i skratt när jag läser alla nick som kommer upp. Den ena ska vara mera macho än den andra. Deras nick har inga gränser.
Personligen tycker jag att det är patetiskt.
Varför ska man låta så macho som möjligt?
Faller alla tjejer för det eller tycker dom som jag?

Mr M heter iaf Mr M där med vilket finns en anledning till.
Min profil där har funnits sedan 2004 och jag har bytt nick en gång.
Det gjordes för ett årsedan tror jag till just Mr M.

Både Mr M o Slynan har svårt för det här med att det ska tilltalas med just Master osv. Vi leker våra lekar på vårat vilkor. Vi använder inte så mycket verbal förnedring utan vi gör det som känns rätt den dagen. Visst kan det förekomma men inte ofta.

Det är ungefär som med det att dom som gnäller mest över bilder där inne är dom som själva inte har en enda bild i sitt galleri. Tycker personligen att dom kastar väldigt stora stenar i små glashus. Vill man att någon ska ha en speciell typ av bilder se då till att ha det själva först.

Nä vissa saker är ärligt talat lite larviga.
Alla gör sitt på sina vilkor och det bör nog folk ta och inse.
Nä tacka vet jag folk i våran närhet som accepterar folk som dom är och på den nivån dom är.

2 kommentarer:

Moneses sa...

Tror de flesta tjejer tycker som du...

Anonym sa...

Till råga på allt så har ju alla dessa macho typer helt fel, det är ju jag som är TheSupremeOberCommanderOfThisUniversAndAllEventualNewUniversThatMightBeFound.



Not so Anonym:NICK