tisdag 5 januari 2010

Mr M o Slynan på äventyr

Mr M o Slynan tog ett break i vardagen igår.
Vi packade en väska med lite saker o drog till The Mansion.
Där ägnade vi några timmar med goda vänner och passade på att gå ner i källaren för att ta lite nya bilder. Det ska gås igenom lite bilder sen kommer det garanterat komma upp några. Mr M var kåt som ett träsktroll där han stod bakom kameran och hade Slynan fast satt.
Den här gången var vi bara där för att ta lite bilder men annars hade jag helt klart knullat på Slynan. Att vi inte var själva hade jag inte brytt mig om.
Slynan hade inte haft något emot att jag hade knullat henne heller inför folk. Så vi har ju viss likhet i vårat synsett på sex.

Tror ju inte att den som var med heller hade haft något att invända om vi hade börjat knulla. Hon hade helt klart fått tagit över kameran då.
Att man kan gå igång så mycket på att ha sin Slyna fast satt ordentligt.
Bara det att kunna pilla på henne där hon låg, satt eller stod fast spänd.
Hon var rejält kåt av all uppmärksamhet det kan jag lova.

Det är min Slyna det.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag har hört talas om The Mansion - verkar vara ett fascinerande ställe. Jag är sugen på ett besök men avståndet gör knepigt men jag har seriösa planer på att bege mig neröver...

Jag ser fram emot bilder på Slynan ^^

Mr M o Selene sa...

The Mansion är ett bra ställe.
Den familjära känslan gör det hela ännu bättre.
All heder till eldsjälarna bakom det hela.

//Mr M