tisdag 2 februari 2010

Älskar min Slyna

Mr M är minsann väldigt glad som har sin älskade Slyna.
Uppskattar henne enormt även om jag ibland är dålig på att visa det.
Nu tycker väldigt många att vi är kärleksfulla och det är vi.
Men ibland känner man att man är dålig på att visa det.

Du är mitt underbara älskade allt.
Att du är min betyder så otroligt mycket även om vi inte alltid är ense om saker.
Alla kan vi ha dåliga dagar och min var tydligen igår.
Var på grymt dåligt humör hela dagen och det visade sig på mitt humör.
Men att ligga o hålla om dig på natten är värt så otroligt mycket.
Det är något jag väldigt gärna gör varje natt.

Allt är inte Bdsm i våran värld utan vi har betydligt mera kärlek också.
Något både Slynan o Mr M lagt märke till är att det förekommer mycket mera kärlek o ömhet i dubbel bemärkelse inom Bdsm än i ett vanligt förhållande. Vi har lärt oss vikten av att visa hur mycket man älskar varandra i ett förhållande.

Barnen anser att vi är väldigt kärleksfulla och att vi visar det allt som oftast. Även om det bara är en smekning på baken när den andre går förbi eller en snabb puss osv.
Vi är båda två överens om att man måste o ska visa sånt ofta för varandra. Däremot köper tex Mr M inte blommor. För skulle jag göra det så skulle Slynan tro att jag gjort något även om jag inte gjort det. Det ligger inte i min natur att köpa blommor alltså gör jag det för sällan för att hon ska se det som en uppskattning. Jag har god lust att köpa en massa rosor till denna underbara kvinna som jag har glädjen att dela mitt liv med.

Jag älskar dig så förbannat mycket o är din på alla sätt.

4 kommentarer:

Slynan sa...

Jag älskar dig och tack för att jag får dela mitt liv med dig.

TripleSex sa...

Det där blev en tår i ögat på mig. Tack för en underbart fin text!

ylva p. sa...

"Något både Slynan o Mr M lagt märke till är att det förekommer mycket mera kärlek o ömhet i dubbel bemärkelse inom Bdsm än i ett vanligt förhållande."

skitsnack. har ni nå bevis på de eller e de bara nå ni hittar på för? snacka om generalisering asså.

Anonym sa...

Efter snart 30 år (trots att jag bara är 25) som medveten anhängare av "bdsm" så är jag nog benägen att hålla med Mr o slynan,Dock tror jag att påståendet gäller alla förhållanden där man hittat rätt partner. En likasinnad helt enkelt, oavsett "läggning" i brist på bättre ord. Ett förhållande som inkluderar såna mentala och fysiska toppar och dalar som inom bdsm kräver en djup och innerlig vilja att visa kärlek, omtanke och ömhet utöver standarden.Ps: Till alla män, köp inte blommor om ni inte brukar det. Möjligen rosor för att smiska med. Anonym Nick.