lördag 6 februari 2010

Vibrationer

Mr M höll på och skottade snö då Slynan kom ut.
- Gå in sätt in ägget och fyll en latexvante med olja som du trär på kuken. Den ska hållas fast med en kukring som du vänder vibratorn på neråt. Det spelar ingen roll hur du sätter fast den. Jag skiter i om du får tejpa fast den.

Sagt o gjort det var bara kliva förbi alla barn gå in i sovrummet för att gå in på toan och ordna till det. Så nu sitter jag här efter att ha varit ute o skottat snö med ett vibrerande ägg i baken och en vibrerande kukring runt roten. Mr M har sina misstankar om att detta kommer jag att få ha under tiden jag åker på årsstämma.

Nu är det väldigt tydligt att Slynan har tagit ut våra dominans lekar bland övrig befolkning. Hon har själv argumenterat över trosförbudet när vi ska få besök och sagt att jag drar inte in andra i våra lekar. Nu kan jag lova att det är slut på det. Kan hon göra det med mig så ska hon minsann få vara troslös och ha vibrerande saker både här o där på offentligt och på hemma plan bland bekanta.

Inga kommentarer: