torsdag 4 februari 2010

Tankar

Härligt att det skapas diskussion om Bdsm/vanilj förhållanden.
Man ska diskutera och jag har som sagt inte skrivit att det gäller alla förhållanden.
Erfarenheten vi har är dock att det krävs mera närhet i ett Bdsm förhållande just eftersom man utsätter varandra för prövningar på ett annat sätt. Det är väldigt lätt att någon kraschar annars. Dessutom behövs den närheten mera under en lek också för att den ug ska kunna stå ut och ta emot.

Däremot är jag väldigt glad för dom som har den närheten och ömheten i ett vanilj förhållande och ett i ett Bdsm förhållande också. I övrigt håller jag med Slynan i det hon skrev.

Dagens info då.
Igår kväll blev det inget sex för Slynan har inte mått 100 ännu.
Då är det bättre att hon får vila så hon mår bra.
Däremot så är det dags för Mr M ikväll.
Slynan beordrade mig att ta med ett ägg till jobbet idag.
Det ska föras in innan jag åker hem och det ska vibrera.
Mr M ska uträtta ärenden på vägen hem så det är bara acceptera att det ägget kommer att sitta på plats undertiden jag springer i affärer. Jag lägger min eftermiddag/kväll helt i Slynans händer.

Så vi får se vad som skrivs under kvällen alt i morgonbitti.

Inga kommentarer: