fredag 5 februari 2010

Forts slavdelen

Det blev lugnare framåt kvällen sen.
Slynan fick sina tånaglar målade och klarlackade.
Vi blev sittande och tittade på Tv en stund innan Slynan sa till mig att hämta halsbandet och gå ut i köket. Väl på plats var det bara ta av sig alla kläder o ställa sig på knä. Ta på sig halsbandet och Slynan satte på ett koppel.

Där stod jag naken o utlämnad åt henne.
Hon hade ordnat fram latexvantar och olja.
Hon hällde olja i händerna på mig och sa runka tills du kommer.
Så det var bara sätta igång med att onanera framför henne.
Hon själv stod bakom och piskade mig mellan skinkorna och på pungen med kopplet.
En mycket behaglig stund blev det.
Kom i kaskader på golvet en riktig dunder orgasm.
Fick städa undan allt själv naturligtvis.

Lite mera tv tittande jag fick ju inte gå o lägga mig hur som helst.
En snabb tur till duschen för en gemensam dusch.
Sedan in i sängkammaren där jag fick plocka fram Tens apparaten åt Slynan.
Den monterade hon på sig själv och provade. Så det blev ett knull med elstimulering. Hon vrålade aj några gånger men på det hela tror jag hon gillade det.
Men det får hon skriva om själv.

Inga kommentarer: