onsdag 3 februari 2010

Tankar o funderingar

Det som är riktigt skönt med att leva ihop med en kvinna som Slynan är det att det finns en öppenhet i förhållandet. Inte så att man knullar med andra för det sker inte direkt ofta och då är båda två med o beslutar om det. Men just det att man vågar prova på saker tillsammans.
Mr M tex njuter av att vara ug ibland. Då inte bara i sängen utan det hela ska starta innan jag kommer hem från jobbet. Jag ska ha fått klara direktiv på att det här gäller idag osv.

Känslan att ge sig hän till 200% till den man älskar.
Man blir snarare ett objekt som hon nyttjar på det sättet som hon känner för.
Mr M har inte fått uppleva det med någon annan i något förhållande för dom skulle inte ha klarat av det. Men Slynan har inga som helst problem att domdera o styra om det är så. Har sagt till henne att 2 dagar denna vecka ska hon styra o ställa med mig från det att jag kommer hem. Jag ska inte veta vilken dag förens jag får det där sms:et som talar om för mig att idag gäller det. Bara känslan av att vara ett objekt för henne. Hon skrev i ett sms i helgen när jag skrev till henne att hon skulle styra mig att om jag var snäll kunde jag få vara hennes fotpall. Det var en skön tanke som väcktes då. Att stå där naken på alla fyra för att uppfylla hennes krav. Det är värt väldigt mycket.

Det som helt klart är det bästa är att hon ser inget konstigt i det hela att jag har dom önskningarna heller.
Älskar dig så mycket för det min Slyna.

Inga kommentarer: