lördag 6 februari 2010

Årsstämman

Mr M kom hem från årsstämman för ett tag sedan.
Mycket riktigt fick jag åka dit med ett ägg i baken och en oljefylld latexvante runt kuken. Handsken hölls på plats av en vibrerande kukring och lite rep.
Det var ju inte direkt obehagligt men det vibrerade ganska rejält där nere.

Kände hur det rann ut lite olja med jämna mellanrum där jag satt på mötet.
Rörde mig nog lite försiktigare än vanligt samtidigt som jag hade ett större paket än vanligt. Dom som var där måste ha märkt att det vibrerade men bra folk som det är så ifrågasätter ingen. Har någon ett uppdrag eller bestraffning så är det så.

Hur som helst så var jag rejält pissnödig när jag kom hem efter 4 timmars möte med kaffe. Kunde ju inte riktigt gå på toa och kissa heller. Så jag var tvungen att be Slynan om lov för att ta bort sakerna för att kissa när jag varit hemma en stund. När jag lossade på repet så höll jag på att kissa på mig av känslan. Kuken var rejält svullen och jag kan ju säga att den var rejält inoljad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande:)