tisdag 2 september 2008

Hatar morgonen

Nu är det en sån där äcklig morgon igen.
Det regnar ute vilket gör det ännu segare att gå upp.
Jag har ingen lust alls att jobba idag. Känner mig seg i hela kroppen framförallt i knäna. Vore så otroligt mycket skönare att bara krypa ner till Slynan igen. Men jag han inte mer än gå upp så gick ett barn in och la sig på min plats. Det var inte ens det lilla barnet.

Vaknade en sväng i morse och la mig och höll om Slynan då. Slumrade till och vaknade en stund senare då hade min hand lagt sig på hennes fitta när jag sov. Trevligt att ha handen där men så svårt det var att inte börja pilla.

Måste gå och lägga mig tidigt ikväll annars kommer jag vara utslagen till helgen. Ska ju dessutom på party i morgon kväll. Så torsdagen blir inte rolig att jobba.

Inga kommentarer: