lördag 6 september 2008

Svar på undringar

Fröken Starsprinkle det är så här serru.
Om man först fistar och sen knullar.
Jag kan lova dig att det är som vanligt att knulla. Det är absolut inte sämre på det sättet är fittan fenomenal på att dra ihop sig. Dom gångerna jag fistat Slynan har varit underbara att knulla efteråt. Kan dessutom säga att dom orgasmerna hon får när hon blir fistad är inte dåliga heller.
Däremot ska man vara försiktig när man vidgar fittan för att få in handen. Slynan brukar hjälpa till genom att smeka klitoris för att slappna av mera. Om hon sen blir slickad samtidigt blir det en rejäl orgasm.

Jag tackar för att du gillar våra bilder. Framförallt att du blir upphetsad av dom. Nya bilder ska tas så är det bara vi kollar ju som sagt efter en kvinna som kan hålla i kameran åt oss. Än så länge har vi fotat själva men nu vill vi göra det inför någon. Det gör det lite lättare att ägna sig åt själva sexet. Jag måste kolla med Slynan vad som är ok att lägga upp. Jag har inte samma hämningar som hon när det gäller bilder. Tror dock att du vet varför det är så också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, tack star för att du frågat om detta för jag har också undrat det. ;)
Tog ett stort steg i natt för o berätta om vad ja tycker o vill i sängen ska ni veta Mr m o Slynan. Tack vare era råd så vågar jag mer.
Så leksaker kom på tal, jag vet vad ja vill och faktiskt.. han sa att beställ det du vill ha då.. men gick till motattack o sa att nee du, vi ska vara båda som beställer tillsammans. ;)

Tack för att ni delar med er av erat liv! Underbar o skön läsning!

Anonym sa...

ahaaa,se där.
Nu har jag blviit lite klokare såhär på morgonkvisten!
Thanx ;)

Åh,om jag inte var så blyg skulle jag mer än gärna hålla i kameran åt er!!