torsdag 4 september 2008

Tack till Nerikes Allehanda

Läste idag i Nerikes Allehanda om ett reportage från club Eden i Örebro. Det hade tydligen rört upp en del känslor hos folk. Det var kommentarer på insändarsidan av typ.
  • Hur kan tidningen skriva om sex och snusk.
  • Här försöker vi uppfostra våra barn att inte leva syndigt.
  • Varför ska man tvingas läsa om sånt här.

Sen fortsätter det i samma stil. Tycker personligen att man faktiskt inte behöver läsa det man inte är intresserad av. Jag själv skulle gladeligen läsa det reportaget om jag hade tidningen.
Jag fattar inte varför man läser det om man inte vill läsa det. Jag läser absolut inte något om pro eller om kyrkorna, men jag skulle aldrig komma på ideén att skriva en insändare och klaga.

Nä jag säger bara stå på er Nerikes Allehanda och ett stort tack för att ni faktiskt gör intressanta reportage.

//Mr M

Inga kommentarer: