måndag 1 september 2008

Skön njutning

Mr M känner för att få sig en avsugning av Slynan. Det ska ordna sig så fort Slynans halsont går över. Hon ska inte ha min kuk i munnen när hon knappt kan andas pga snor. Känner väldigt mycket för att sätta på henne bojorna och binda henne som ett X på mage i sängen.

Ta fram oljeflaskan och hälla olja på hennes bak för att låta det rinna ner över stjärten. Smeka in oljan i fittan på henne, penetrera henne med några fingrar medans jag smeker klitoris på henne. Smeka henne över bakrehålet med ett finger. reta henne lite. Smeka in ett finger i baken på henne samtidigt som jag fistar hennes fitta. Känna hur hon krampar med fittan i njutning. Föra in ett finger till i baken på henne så hon blir fylld.

Hålla henne på gränsen till orgasm ett tag. Långsamt dra ut fingrarna ur baken på henne för att sen sätta den vid det här laget styva kuken mot baken och trycka till. Känna hur ollonet glider in genom hennes muskler. Hur det sluter an mot ollonet. Föra in hela kuken långsamt i henne så hon vänjer sig innan jag börjar knulla henne. Fortfarande med handen i henne så hon är sprängfylld.

Känna hur handen trycker mot ollonet för extra njutning. Knulla henne ordentligt i baken. Lägga satsen inne i henne bara för att visa vem som har övertaget.

Släppa loss henne efter att ha tagit några bilder där hon ligger och bara är vacker. Ta med henne för att tvätta av oss. Gå gemensamt in i sängen och kela en stund för att sen slicka henne till några ordentliga orgasmer innan jag knullar henne i fittan.

Men som sagt hon är förkyld just nu så det får vänta

Inga kommentarer: