torsdag 4 september 2008

Kvälls funderingar

Mr M sitter här och bara softar inför en härlig fredag. Älskar så mycket att få jobba eller hur. Vore fan så mycket skönare att få ligga kvar i sängen och smeka Slynans underbara kropp. Smeka dessa ljuvliga bröst och kyssa den grymma baken. Slicka henne lite i ljumsken så hon vaknar och gnyr.

Väntar fortfarande på när jag får vakna med en mun runt kuken. Mr M brukar somna på mage med väldigt särade ben. Tänk så underbart om Slynan smyger sig in och häller olja som får rinna ner mellan skinkorna på Mr M. Vakna av att känna hennes hand som glider över pungen och som klämmer åt över den. Älskar när hon är lite hårdhänt. Känna hennes fingrar som spelar över Mr M:s bak. Av någon anledning är baken en erogenzon. Ska bli skönt när Slynan blir frisk från sin förkylning. Så hon kan vara hårdhänt och tukta Mr M.

Det hon gjorde igår var så fruktansvärt skönt och upphetsande. Riktigt njöt när hon nöp och bet i mina bröstvårtor. För att inte tala om prostata behandlingen. Ska se till att plocka ur henne rädslan för att stoppa in ett finger i Mr M. Hon har en viss fobi för det, men det får hon berätta om själv om hon känner för det.

Skulle vara så underbart härligt att få vara bunden och hon leker med mig hårdhänt och kör upp ett finger för då reser sig kuken direkt. Det är så förbannat skönt. Tror dock att det kommer rätt som det är och framförallt när jag inte är beredd.
För sån är hon min Slyna.

Inga kommentarer: