fredag 5 september 2008

Salo-120 dagar

Det blev en film kväll för Mr M i natt . Det blev Salo - 120 dagar. Kollade inte klart på hela filmen pga trötthet. Men den delen jag sett hittills har varit bra. Det märks dock att filmen är från 70-talet. Skulle vilja se samma film i modern tappning. Nu har alla kvinnor så mycket hår att jag blir mörkrädd.

Mr M gillar när det är rakat, utan att jag för den skull tänker på barn. Har man dom tankarna om ett rakat kön då är det något fel.

Men åter till filmen, om den var i modern tappning skulle det vara bättre kvalitet osv. Lite mera drag på ett annorlunda sätt. Men man blir bra sugen på en del saker.

1 kommentar:

Anonym sa...

förstår din tanke med rakat faktiskt. jag är kvinna men skulle aldrig vilja ha NÅGON kille slicka mig om jag inte var rakad, skulle känna mig ofräsh faktiskt. visst det kan vara snyggt med liiiite hår kvar för "prydnads" skull men då ska det vara för att den andra personen gillar det. förstår du hur ja menar med hår kvar?