måndag 1 september 2008

Prins Albert

Prins Albert.

Slynan vill att Mr M gör en Prins Albert. Nu ställer sig ju Mr M frågande till detta. Tanken är inte skrämmande för mig utan det handlar om andra saker.
  • Hur länge måste man vänta innan man får ha sex igen.
  • Hur fungerar det med analsex efteråt.
  • Blir det stor skillnad för tjejen.
  • Blir det stor skillnad för killen.


Som ni märker har jag lite undringar om det. Om det mesta är positivt så är jag med, men jag är ju skeptisk till att ha något genom ollonet. Gillar ju analsex med Slynan och är inte villig att ge upp det för en Prins Albert.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara få säga att jag älskar att läsa eran blogg :-)

Mr M o Selene sa...

Känns roligt att höra.
Alltid trevligt när någon uppskattar det lilla.

Mr M

Anonym sa...

Killen jag haft stadigt sex med i snart ett år nu har en Prins Albert. Han skaffade den i mitten nån gång. Jag blev faktiskt förvånad över hur snart man kunde ha sex igen. Man måste naturligtvis använda kondom tills svullnaden är helt nere och läketiden är slut, men annars är det bara din egen smärta som sätter stopp som jag förstått det.
Jag har inte haft analsex, varken med eller utan den men jag har svårt att tänka mig att det blir mycket skillnad alls. Det blir nämligen inte så mycket skillnad i sexet enligt mig. I vissa ställningar kan det kännas lite, men inte galet mycket. Det enda är väl att det kan göra lite småont ibland när jag sugen av honom, om piercingen råkar skrapa till mig eller så, men annars inget. Huruvida det gör stor skillnad för killen eller ej vet jag inte riktigt, men jag tror inte det faktiskt. Har han aldrig sagt något om i alla fall.

Hoppas det hjälpte lite :)